Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 22:05:04 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

:>Jak będziesz wiedział o Internecie połowę ćwiartki tego, co Wojtek wiedział
:>wtedy, gdy Ty dowiedziałeś się, co to takiego Internet, to może będzie
:>można próbować podyskutować z Tobą na ten temat :)
:>
: No tak to byla merytoryczna uwaga.

Owszem, była jak najbardziej merytoryczna. Dotyczyła Twojej polemiki
z Wojtkiem - polemiki na tematy, w zakresie których (wybacz, ale
taki obraz wyłania się z Twoich wypowiedzi) równorzędna dyskusja
merytoryczna między Tobą a Wojtkiem jest, mówiąc delikatnie, trudna.

: BTW jak ja odkrylem co to internet to wy Leszku pewnie podziwialiscie
: pierwszy VCR, co? Czy to juz moze byla kamera?

Hi hi... Sławku, myślisz, że pozwolę odciągnąć swoją uwagę od tematu
przy pomocy tak ogranego chwytu? ;)))

--
	Leszek.