Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 20:33:47 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in message <343B1AF1.62B8_at_okonet.com.pl>...

>Tyle, ze komercyjny administrator ma cos z tysiac klientow najwyzej, a
>nie-komercyjny administrator publicznej uslugi - kilkaset tysiecy
>uzytkownikow (z siedmiuset tysiecy polskich internautow).

Nie rozumiem. Jesli usluga to znaczy ze ma klientow, prawda?
Wiec tak czy inaczej to jest klient jest nawet jesli nie placi
 bezposrednio tylko w podatkach.
Nawet jesli nie placi wogole.

>Poza tym, powiedz jak to wlasciwie jest z pewna publiczna usluga zwana
>IRC w Polsce, w tym domena irc.pl w ktorej masz adres pocztowy, i jak
>sie maja do niej twoje rozwazania?

Domena irc.pl (alias pocztowy) nie jest zadnym wyjatkiem wsrod hotmail
polbox itp
Usluga IRC zas to dla mnie zabawka dla dzieci.