Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 12:21:27 MET DST

Dnia 7 Oct 97 o godz. 18:08, Szymon Sokol napisal(a):

> : > Brawo! Oczywiście, to że NASK się "nie stara" jest zupełnie logiczną
> : > konsekwencją tego, że jego "klienci" nie mają żadnego wpływu na dochody
> : > NASK...
> : Czy zatem stosuje sie to rowniez do Ciebie? ;-)
>
> Będzie się stosowało, w momencie kiedy przestanę się starać.
A zatem co sprawia, ze obecnie sie starasz? Albo sformuluje to inaczej: jaki
jest cel, dla ktorego sie starasz? Pytam zupelnie powaznie.
Dla mnie osobiscie takim celem mojego dzialania jako administratora jest to,
aby system jak najlepiej sluzyl uzytkownikom. I tym wewnetrznym, i tym
zewnetrznym - w takim zakresie, w jakim jest dla nich dostepny. Oczywiscie
ten cel zawiera w sobie sprawne dzialanie systemu jako takiego, ale nie tylko
to - jest czyms szerszym. Odnosze wrazenie (po raz kolejny pisze o pewnych
moich wrazeniach odnosnie niektorych administratorow; moze ktos by tak
sprobowal te moje wrazenia potwierdzic albo im zaprzeczyc?), ze dla wielu
administratorow celem jest *tylko* sprawne dzialanie systemu. A to nie
wszystko, bo ten system jest dla kogos.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl