Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 15:27:12 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Tak jest, tak uwzam. Uzytkownik czyli klient ma zawsze racje.
: Tak sie robi biznes, tak sie zarabia pienidze i idzie do przodu.

To ja chcę z Tobą robić interesy! Oczywiście ja wystąpię w roli
klienta:

klient: Ile kosztować ten samochód?
sprzed: $5000
klient: Co??? Pięć tysięcy dollar za ten samochód? On być wart nie
        więcej niż sto dollar!
sprzed: Oczywiście, słuszna uwaga, ma Pan całkowitą rację.
klient: [ Płaci, odjeżdża ]
sprzed: Może i straciłem $4900, ale przeczytałem na newsach,
        że dzięki temu zarobię pieniądzę i będę szedł do przodu!

: Az strach gdy pomyslec ze to jeszcze coniektorym sprawia problem
: przyjac do wiadomosci...

Ja się nie boję, ja chciałbym doczekać takich czasów! :-)

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND