Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: piotr pogorzelski (piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 15:12:39 MET DST

MB> stracil bys

MB> oczekujesz ?

MB> Nie udawaj, ze nie wiesz o co Slawkowi chodzi w tym przypadku. W Twoim
MB> przypadku placi Ci tak naprawde podatnik, czyli wszyscy. Oczywiscie nie
MB> prowadzi to do prostego wniosku, ze musisz sie klaniac wszystkim
MB> podatnikom, ale nie udawaj, ze Slawek Ci nie placi. Co innego
MB> oczekiwania Slawka wobec Ciebie - niektore moga byc rozsadne, inne nie
MB> do przyjecia a jeszcze inne Tobie moga sie wydawac glupie, a innym (z
MB> wystarczajacym IQ) wcale nie takie glupie (punkt widzenia zalezy w duzym
> [...]

W kwestii oplacania mnie przez podatnikow.
Skoro sam place podatki, to znaczy, ze w takim samym stopniu place swoja pensje
jak kazdy inny podatnik. Fajno, znaczy sie mam takie samo prawo decydowac
co powinienem robic jak kazdy inny.
Ze tez wczesniej na to nie wpadlem, musze z tym isc do szefa.

--
piotr pogorzelski