Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 03:23:06 MET DST

Szymon Sokol wrote in message <61abo3$ikp$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Wojciech Myszka <myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
>: Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
>: <615b0h$k6r$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>: : A może uważasz, że głupich życzeń użytkowników nie należy
>: : respektować? Jeśli tak, to nasze stanowiska znacząco
>: : się zbliżyły...
>: ---
>: WSZYSCY uważają, że nie należy respektować głupich życzeń
>: (użytkowników, na przykład). NIE MA jednak zgodności, które
>: życzenia są głupie :-)
>
>Ależ skąd, Wojtku. Np. jestem przeświadczony, że Sławek Duchnowski
> [...]

Tak jest, tak uwzam. Uzytkownik czyli klient ma zawsze racje.
Tak sie robi biznes, tak sie zarabia pienidze i idzie do przodu.
Az strach gdy pomyslec ze to jeszcze coniektorym sprawia problem
 przyjac do wiadomosci...
Ale co tam burzliwy rozwoj internetu w Polsce pokazuje ze mozna
 inaczej. (sarkazm).

patrz jego postingi w tej
>grupie. Ale Jarka Rafy jakoś o ten pogląd nie podejrzewałem... tym
>bardziej zdziwił mnie jego apel o liczenie się z użytkownikami, czy
>jakoś tak. Jarku, czy naprawdę uważasz, że jeśli użytkownik
>zaproponuje coś rozsądnego, to i tak administratorzy dla zasady go
>zmieszają z błotem?

Rozumiesz czlowieku ze pelnisz role uslugowa???
I ze jesli tego nie zrozumiesz to nie bedzie rozwoju?

Wam wszytskim trzeba szesc miesiecy w USA zeby wam sie
 w glowacch poprzejasnialo.