Re: Zapraszam - http://www.pkp.com.pl/

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 21:28:19 MET DST

Sergiusz Pawlowicz <ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<60bjjb$1lv$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
> : Oczywiście tak (powinno być www.pkp.com.pl).
>
> Kochani, prosze tutaj bez stwierdzen typu 'oczywiscie'.
> Dalej nie rozumiem dlaczego internet w polszy ma sie roznic od internetu
> belgii, holandii, niemczech, austrii, francji itp. itd., w ktorych to
> krajach spokojnie i bez emocji firmy rejestruja sie tuz przed dwuliterowa
> nazwa panstwa.
> Argumenty kazdej ze stron powtarzane byly na liscie tysiace razy.
> Dlatego powiem wam szczerze, ze robicie cos, co w wsrod moich znajomych
> nazywane jest 'piętrzeniem', a ja nazywam po prostu upierdliwoscia.

Oczywiście do wyrażania własnych opinii ma prawo jedynie Jego Wysokość
Sergiusz Pawłowicz.
Hołota niech zamilczy...

> Koniec z tymi domenami do kurwy nedzy, dajcie mi spokoj.

No i to słownictwo. Gratuluję...

> : Przecież chyba po to wymyślono podział na domeny opisowe:

> Domeny te wymyslono w USiech 'sto lat temu', a na zachodzie Europy system
> sie nie przyjal. Nie zauwazyli jeszcze Panstwo tego?
>
> Koniec jalowych dyskusji! zabierzcie sie do roboty!
> Jesli nie maja Panstwo co robic, chetnie dam prace.

Proponuję lepiej zastosować tzw. Endloesung...
Bez ceregieli i skutecznie.

Tym razem bez pozdrowień.
AK