Re: Zapraszam - http://www.pkp.com.pl/

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 18:55:45 MET DST

Sergiusz Pawlowicz <ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl> writes:

> Kochani, prosze tutaj bez stwierdzen typu 'oczywiscie'.

Ja nie poczuwam sie do bycia "kochanym" przez Ciebie, wiec sie wypowiem.

> Dalej nie rozumiem dlaczego internet w polszy ma sie roznic od internetu w
                                         ^^^^^^
> belgii, holandii, niemczech, austrii, francji itp. itd., w ktorych to
> krajach spokojnie i bez emocji firmy rejestruja sie tuz przed dwuliterowa
> nazwa panstwa.

Byc moze np. z tego powodu, ze, w przeciwienstwie do panstw
socjalistycznych, ktore wymieniles, oraz do tego panstwa, w ktorym "Polska"
wymawiaja tak jak Ty, u nas przynajmniej w niektorych miejscach moze byc
porzadek, i firmy maja prawo rejestrowac swoje domeny logicznie, zgodnie
z wlasnym upodobaniem.

--
Krzysztof Halasa