Re: Zapraszam - http://www.pkp.com.pl/

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 04:23:18 MET DST

24 Sep 1997 15:15:55 GMT, Adam Plaszczyca
<trzypion_at_micros.micros.com.pl> napisał(a):

>Piotrze, jak dzwonisz przez telefon, to też nie ma możliwości sprawdzenia.
>A wystarczy tylko postawić warunek, że bilet należy odebrać w jakimś
>czasie przed odjazdem pociągu i sprawa byłaby rozwiązana. Straty na pewno
>będą - ale zyski też.

Akurat wydaje mi się, że wcale nie jest łatwo zarezerwować przez
telefon. Mnie to szczerze mówiąc nie dotyczy zbytnio. Jeżdżę pociągiem
na tyle rzadko, że poradzę sobie i bez tego, ale obawiam się, że
ewentualne pamiętanie/przechowywanie kolejnego hasła przekracza moje
siły. Zwracam przede wszystkim uwagę na to, że to utrudnienie nie
rozwiązuje żadnego problemu. Jeśli tworzy się pewne ograniczenia to
musi z tego wynikać coś pozytywnego a tutaj tego nie widać.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/