Re: Cos o domenach na swiecie...

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 19:20:22 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> (22 Sep 97 10:25:01 GMT) wrote:
> Przy okazji, ciekaw jestem *ktora* domene .web widzisz stosujac serwery
> uDNS-u? Bo jak wiesz jest ich trzy... Kiedy ostatnio sprawdzalem, stan byl
> taki, ze eDNS obslugiwal domene .web firmy IODesign, natomiast AlterNIC (a
> zatem i uDNS), ktory wczesniej rowniez obslugiwal te domene, zmienil front i
> zarezerwowal domene .web dla koncepcji IAHC. Moze teraz znowu z powrotem
> "przechylil sie" na druga strone...

Wiesz... to proste... ustawiasz nslookup'a lub hosta żeby korzystał
z root serwera uDNSu, i sprawdzasz co robi za NS dla .web :-)

Czyli nie korzystam nigdzie "na stałe" z uDNSu.. (czyt: nie skonfigurowałem
swego named'a na udns.cache :-) Zastanawiałem się, czy pewnego dnia nie
obudzę się z ręką w ...

Mi host (bo tego używam) pokazał IODesign jako NS dla .web.

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/                                mailto:zych_at_onet.pl