Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_nie.tu.org.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 17:33:32 MET DST

Piotr Jakubczak pisze:
> [...]

Wybacz, nie śledziłem tego wątku szczególnie uważnie (bo i takie
pyskówy na uwagę IMO nie zasługują) ale do reagowania w imieniu
firmy jest jakiś spokesman^H^H^Hperson. A co do zarzutów "osobo­
wych" to chyba chodziło o m00na (Maćka) a nie Zyzia. Zresztą
pełno tu było przeprosin, więc temat chyba można uznać za za­
mknięty.

Nie bój się ;-) zrozumiałem za pierwszym razem. Chciałem tylko
pokazać, jak Twoją wypowiedź można zrozumieć (przy odrobinie złej
woli ;-) ).

Pozdrawiam z nadzieją na rychły koniec tej awantury,
Mumin

--
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2