Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Piotr Jakubczak (pj_at_zigzag.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 12:14:43 MET DST

MM> Łał... a co takiego Zyzio zrobił, że musi się _Tobie_ tłumaczyć?

Oczywiscie, ze mi sie nie musi tlumaczyc! Bynajmniej, znam go nie od
dzisiaj,
dostrzegam wiele dzialan jakie w Internecie podejmuje i wiele z nich
bardzo
cenie, stad tez bardzo go cenie i zawsze uwazalem, za porzadnego,
powaznego
i odpowiedzialnego czlowieka! Nie zmienia to jednak faktu, ze moim
zdaniem
powinien zajac oficjalne stanowisko w tej sprawie ustosunkowujac sie do
publicznie postawionych jemu i jego firmie zarzutow. To nie mnie
nalezaloby
cokolwiek wyjasniac tylko wszystkim czytajacym listy, ktore sie tu
pojawialy!
Jak sie juz dowiedzialem, mylilem sie sadzac, ze Zbyszek pelni w onecie
funkcje
Dyrektora Technicznego, tym niemniej jest chyba jedna z najbardziej
znanych
i cenionych osob sposrod tych, ktore tam pracuja. Nadal wiec uwazam, ze
bylby odpowiednia osoba do przedstawienia oficjalnego stanowiska!

MM> Aaaaa!! Rozumiem! Ty po prostu lubisz czytać, jak się ludzie kłócš
:->

Przepraszam, a czy ja gdzies napisalem, ze dyskusja ma sie odbywac na
polipie?
Uwazam, ze powinni to zalatwic miedzy soba, a nas poinformowac o swoich
oficjalnych stanowiskach w tej sprawie i rezultatach dyskusji!

Moze nie wyrazilem tego nazbyt dobitnie, ale mam nadzieje, ze tym razem
juz zrozumiesz moje stanowisko w tej sprawie. :)

Piotr

--
Piotr Jakubczak - System Administrator
                  ZIGZAG ISP