Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 14:22:36 MET DST

Marcin Jagodziński wrote in message <34239aed.992631_at_news.icm.edu.pl>...

>Ja tylko jedengo nie rozumiem z tej calej dyskusji: sprzedajesz
>miejsce na serwerze i lacza klientom (w tym przypadku komitetom
>wyborczym). Dlaczego TY powinienes im cokolwiek zdejmowac, zabierac
>itd. Przeciez to jest ich sprawa, zeby nie lamac prawa i to oni
>powinni (jesli tak rozumieja prawo) wstawic na swoje strony tekst:
>
>"do zobaczenia w Sejmie i Senacie, 404 Program not found".
>
>Nie wiem, co provider ma do tego. Rownie dobrze blokowac powinna TPSA
>(jej sa kable).

Kto bedzie odpowiadac jesli jakis komited wyborczy umiesci ODPLATNIE
wyniki aktualnego sondazu w dowolnej sobotniej gazecie? Oczywiscie i
gazeta i komitet!
Jezeli utozsamiono serwer WWW z gazeta to wniosek jest oczywisty, a
kazdy provider MUSI dzialac zgodnie z koncesja.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/