Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 11:48:34 MET DST

On Fri, 19 Sep 1997 11:07:37 +0200, "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl>
wrote:

>W zwiazku z faktem, ze na moim serwerze WWW umieszczone sa strony
>informacyjne
>kilku ugrupowan politycznych zawierajace m.in. ich program wyborczy
>zwracam sie z
>prosba o zdefiniowanie czy pozostawanie tych stron umieszczonych w sieci
>Internet w dniach 20 i 21 wrzesnia stanowi zlamanie zasad Ordynacji
>Wyborczej. Jezeli tak to jakie sa tego konsekwencje i kto je ponosi.
>Niestety telefony Panstwowej Komisji Wyborczej sa zajete albo nieczynne,
>wiec moze ktos z tej komisji przedstawi swoje stanowisko, albo moze ktos
> [...]

Ja tylko jedengo nie rozumiem z tej calej dyskusji: sprzedajesz
miejsce na serwerze i lacza klientom (w tym przypadku komitetom
wyborczym). Dlaczego TY powinienes im cokolwiek zdejmowac, zabierac
itd. Przeciez to jest ich sprawa, zeby nie lamac prawa i to oni
powinni (jesli tak rozumieja prawo) wstawic na swoje strony tekst:

"do zobaczenia w Sejmie i Senacie, 404 Program not found".

Nie wiem, co provider ma do tego. Rownie dobrze blokowac powinna TPSA
(jej sa kable).

Pozdrowienia!

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl