Re: Strony partii oraz komitetow wyborczych w sobote i w niedziele?

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 20 Sep 1997 - 16:16:47 MET DST

On Sat, 20 Sep 1997 14:22:36 +0200, "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl>
wrote:

>Kto bedzie odpowiadac jesli jakis komited wyborczy umiesci ODPLATNIE
>wyniki aktualnego sondazu w dowolnej sobotniej gazecie? Oczywiscie i
>gazeta i komitet!

Ale nie drukarnia, ani firma kolportujaca.

>Jezeli utozsamiono serwer WWW z gazeta to wniosek jest oczywisty, a
>kazdy provider MUSI dzialac zgodnie z koncesja.

Jesli by powiedzmy, w serwisie Jarka Zielinskiego pojawilo sie w
sobote kilka agitek, to kogo by sciegali? Jego, czy Okonet?

Ja nie znam sie na koncesjach, ale sa to chyba koncesje
TELEKOMUNIKACYJNE (myle sie?) Na przesylanie danych, a nie na
tworzenie.

Chyba ze juz na content-providing tez trzeba miec koncesje. Jesli tak,
to zaczne sie chyba pakowac.

Pozdrawiam.
Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl