Re: Dyskusja czy pyskowka?

Autor: Piotr Jakubczak (pj_at_zigzag.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 14:44:17 MET DST

Piotr Roszatycki wrote:
> [...]
> Wstyd i hanba! Jestem szokowany reakcja ONET'u. To nie sa dyskusje na
> poziomie, Panowie! Tak sie nie broni swojego stanowiska. Nawet jesli
> macie racje, to w moich oczach staciliscie jakikolwiek szacunek!

To przykre, ale trudno sie z ta opinia nie zgodzic!
Z jedenj strony podkreslaja, jaki to ONET duzy i liczacy sie,
jednoczesnie zas nie zajmuja zadnego oficjalnego stanowiska!
Paranoja i kompromitacja!

A tak na marginesie - nie bardzo rozumiem jak wypowiedz administratora
w sprawie "jego" systemu moze byc nieoficjalna i prywatna!?

Piotr

--
Piotr Jakubczak - System Administrator
                  ZIGZAG ISP