Dyskusja czy pyskowka?

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 14:33:25 MET DST

Kilka reflesji oraz pytan nasunelo mi sie po obejzeniu stron CNT i
ONET'u....

Istota sprawy, czy bylo zaklocanie, czy nie?
Sprawa jest jasna, pod warunkiem, ze podane logi sa prawdziwe.
Tlumaczenie o testach, itp. jest smieszne. Brakowalo chyba tylko SYN
flood'a, ale moze jest w kernel.log ;-)

Czy rzeczywiscie logi sa prawdziwe? Dziwi mnie wyciag z apache'a i
tajemnicza nazwa miesiaca. Przypomne, ze raz jest /Sep/ a niekiedy
/wrz/. Inne logi wydaja sie byc autentyczne. Jesli to prawda i sa
autentyczne, to Optimus jawi mi sie jako firma zatrudniajaca
hackerow-gowniarzy. O ile wiem, mamy wolny rynek i nic nie usprawiedliwa
zawisci do konkurencji.

Jesli nawet zarzuty stawiane Optimusowi sa bezpodstawne, to owa firma
zapisze sie w historii polskiego Internetu bardzo negatywnie. Co moga
oznaczac owe pyskowki ze strony administratorow ONET'u? Odzywki godne
smarkaterii. Dialogi sciagniete z piaskownicy, po tym jak Hyzio, Zyzio i
Dyzio poklocili sie o wiaderko. Krzykactwo, tak bardzo przypominajace
debaty polityczne znane z telewizji.

Cyniczne zarzuty apropos plagiatu brzmia smiesznie, gdy tylko
przypomniec, jak niejaki Moon ukradl baze danych niejakiego Robbo.
Dzisiaj ten sam Moon krzyczy, ze ktos mu UkRaDl serwis.

Wstyd i hanba! Jestem szokowany reakcja ONET'u. To nie sa dyskusje na
poziomie, Panowie! Tak sie nie broni swojego stanowiska. Nawet jesli
macie racje, to w moich oczach staciliscie jakikolwiek szacunek!

Zdegustowany koncze ten posting...

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_dedal.man.szczecin.pl