Re: wp.cnt.pl - connection refused??

Autor: Piotr Jakubczak (pj_at_zigzag.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 10:17:14 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> [...]
> to, ze spedzili z nami ponad trzy godziny i odpowiadali na wszystkie
> pytania.
> Dziekujemy Leszkowi Bogdanowiczowi, dyrektorowi Centrum Nowych
> Technologii za umozliwienie zorganizowania debaty (byl taki moment w
> naszych przygotowaniach do dyskusji, ze myslelismy ze w Internecie mamy
> do czynienia z monopolem, aktywnosc panskiej firmy jest najlepszym
> dowodem na internetowa konkurencyjnosc."
>
> Moze jakas OFICJALNA wypowiedz OptimusNet w tej sprawie? Bo ja myslalem,
> ze zarowno OptimusNet jak i CNT sa realizatorami technicznymi...

Tez mi sie tak wydaje. Co wiecej, wzmianka "byl taki moment" mowiaca o
monopolu
w sieci sugeruje mi jednoznacznie, ze autorzy pomyslu mieli jakies
problemy w
negocjacjach z Optimus NET i nie byli z ich obslugi zadowoleni! Nie
widze
powodu dla ktorego nie mogli by zdecydowac sie na obsluge przez innego
operatora! Niemniej jednak nie mi to osadzac. W sprawie domniemanej
kradziezy
nalezaloby raczej zwrocic sie do prokuratury, a nie tutaj. W tej kwestii
nie
jestesmy wladni nic zrobic, a i kompetencji tez specjalnych nie mamy!

Rozumiem, ze arogancja i cynizm jakimi Maciej kilkakrotnie doskonale sie
tutaj
wykazal sa jego prywatne [gdzies kiedys slyszalem, ze ktos nazwal Krakow
"stolica kulturalna Polski" i juz bylem gotow uwierzyc, ze mamy dwie
stolice! ;) ]
Zastanawia mnie jednak dlaczego Optimus NET oskarzony o wlamanie badz
conajmniej
lamanie netykiety nie zajmuje zadnego stanowiska w tej sprawie? Panowie,
czyzbyscie nie mieli zadnej godnosci? A moze jestescie tacy zadufani,
ze nie
czujecie sie wywolani do tablicy? Moim skromnym zdaniem, opinia
czytelnikow tej
listy obchodzi Optimus NET tyle, co zeszloroczny snieg. Trudno znalezc
mi inne
wytlumaczenie...

> [...] wypowiedzi Pana Leszka B. sa tylko pomowieniami
> i wystapily dlatego ze zrobila to firma Optimus NET (jest sie kogo czepiac)
> a nie dostawca internetu dla wojta Jana Kowalskiego z Koziej Wolki majacego
> pozycje tak daleka ze wrony widzac go zawracaja z mysla:

Hmmm... o zadufaniu cos juz wspominalem... Czy dobrze rozumiem Macieju,
ze
wszystkich providerow mniejszych niz Optimus NET obraziles prywatnie?

> W jaki sposob Leszek Bogdanowicz was ponizyl? Tworzac publiczne forum
> dyskusyjne, na ktorym mogliscie pouzywac sobie na Bogu ducha winnych
> dyskutantach?

Hola, hola! Przeciez Maciej uzywa sobie tylko prywatnie! Optimus NET
nabral
wody w usta.

Piotr

--