Re: wp.cnt.pl - connection refused??

Autor: Pawel Kaminski (robbo_at_okey.okonet.com.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 11:40:43 MET DST

: "Ale sie szybko wycofalem" - powiedzial L.B. Naciskajac "alt" i "x" i "y".
: Nastepny dowod na "falowanie" pogladow pana Leszka B.
: Coz gdy juz sie odpowiednio zrobi rozglos pan Leszek przeprosi i powie ze
: wycofuje swoje obrazliwe wypowiedzi na temat Optimus NET. Ale dla kogo
: to jest wazne dla Ciebie czytajacego ta wypowiedz? Nie, nieobchodzi cie
: ze ktos nad czyms pracowal kilkanascie dni a pozniej dowiedzial sie
: ze ktos inny skopiowal caly jego pomysl i przypisal do swoich zaslug.
: A pozniej jeszcze krzyczy na cala Polske jaki on to poszkodowany by
: pod tym poszkodowaniem ukryc kradziez czyjegos pomyslu.

Wiesz co Moon jestes smieszny pamietam jak trzy miesiace po istnieniu
serwisu "Ludzie z Irca" u Ciebie pojawil sie podobny spis osob ( co ja
gadam "TAKI SAM SPIS" <-ponosze za te wypowiedz odpowiedzialnosc)
w jedym adresie byl u mnie i Ciebie ten sam blad zamiast .pl bylo .p)l
co ewidentnie swiadczy o skopiowaniu nie tylko pomyslu ale i danych.
Wiec nie gadaj tu o "copyrajtach"> ten blad jest u Ciebie do tej pory
wiec moze sprawdzisz.

: Pieknie, pieknie panie Bogdanowicz, tylko czy uwaza pan ze wplynie
: to pozytywnie na umieszczanie czegokolwiek w internecie, jezeli kazdy
: moze ukrasc, UKRASC, uKrAsC, UkRaSc kogos pomysl i nie przejmowac sie
               ^^^^^^^^^^^^^ patrz wyzej no comment

: tym. Takze uwazajcie ludzie robiacy jakies serwis pewnego dnia
: wasza koncepcja strony moze zostac skopiowana przez firme CNT a jezeli
: bedziecie nalezec do duzej firmy internetowej to CNT znajdzie sposob
: na odpowiednie zarekalmowanie siebie, sprobuje was ponizyc i nic z tego
: nie wyniknie. Pan L.B. ma to juz w sobie probuje rozwiazywac pomysly
: innych ludzi na swoj sposob, zastanawial sie ktos kiedys czy czasem
: nie ma gdzies na swiecie czegos takiego jak Nieustajaca Lista Przebojow
: na CNT ? Poszukajcie dobrze...

Przygadal teraz ehhhhhh szkoda ze nie mam starej wersji twojej strony bo
bym ci udowodnil skopiowanie pomyslu ale cozzzzzz....

: Pozdrawiam
: M.

Ja tez podrawiam chociaz nie wiem czy powinienem
W kazdym razie wlamanie czy nie obciazenie serwera bylo i to zlosliwe

PS: Wypowiadm sie jak osoba prywatna :))))

: --
: Jestem takze osoba prywatna i taka mnie trzeba odbierac miedzy godzinami
: 17:00 a 9:00 rano. Jezeli tego nikt nie przestrzega nie przestrzega tez
: netykiety.

== Pawel Kaminski e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl, robbo_at_hehe.com=
==         http://robbo.irc.pl/robbo.html,    IRC #polska ROBBO           =
== NetWizards - netwizards_at_usa.net           tel. +48-602-621-906         =
==     Certified SCO Unix Administrator,   Guardian 90 Administrator     ==
== http://robbo.irc.pl/ IRC-site   http://pkp.home.ml.org/ -Railway site ==