Re: wp.cnt.pl - connection refused??

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 08:10:13 MET DST

Maciej Maciejowski wrote:

> Nie, nieobchodzi cie
> ze ktos nad czyms pracowal kilkanascie dni a pozniej dowiedzial sie
> ze ktos inny skopiowal caly jego pomysl i przypisal do swoich zaslug.
> A pozniej jeszcze krzyczy na cala Polske jaki on to poszkodowany by
> pod tym poszkodowaniem ukryc kradziez czyjegos pomyslu.

Jak widac ukryc sie nie da, bo pracownicy OptimusNet zgodnie - jako
pracownicy i jako osoby prywatne - go o to okarzaja. Wiec moze
wyjasnicie dokladnie, co bylo ta kradzieza i czyjego pomyslu.

Wchodze na strone http://debata.ont.pl
i widze symulacje IRC-a w wersji MIRC-owatej.
Byc moze technicznie jest to trudne i oryginalne.

Wchodze na strone http://wp.cnt.pl/Debata/
i widze na stronie World Wide Web zapis dyskusji politykow, ktory
wyglada z mojego punktu widzenia na bardziej powazny i ktory juz na
pierwszy rzut oka rozni sie do tego z OptimusNet.
Byc moze technicznie oprogramowanie obu systemow rozni sie 10 linijkami
kodu, z ktorym piec to komentarze programistow.

> Pieknie, pieknie panie Bogdanowicz, tylko czy uwaza pan ze wplynie
> to pozytywnie na umieszczanie czegokolwiek w internecie, jezeli kazdy
> moze ukrasc, UKRASC, uKrAsC, UkRaSc kogos pomysl i nie przejmowac sie
> tym.

Kogo pomysl? W debacie napisano tak:

"Panie i panowie, dziekujemy wszystkim za udzial w pierwszej debacie
wyborczej w polskim Internecie. Dziekujemy uczestnikom: panu Tadeuszowi
Syryjczykowi (to byl jego pomysl), panu Zbigniewowi Romaszewskiemu,
Adamowi Slomce, Andrzejowi Urbanczykowi, Aleksandrowi Bentkowskiemu za
to, ze spedzili z nami ponad trzy godziny i odpowiadali na wszystkie
pytania.
Dziekujemy Leszkowi Bogdanowiczowi, dyrektorowi Centrum Nowych
Technologii za umozliwienie zorganizowania debaty (byl taki moment w
naszych przygotowaniach do dyskusji, ze myslelismy ze w Internecie mamy
do czynienia z monopolem, aktywnosc panskiej firmy jest najlepszym
dowodem na internetowa konkurencyjnosc."

Moze jakas OFICJALNA wypowiedz OptimusNet w tej sprawie? Bo ja myslalem,
ze zarowno OptimusNet jak i CNT sa realizatorami technicznymi...

> Takze uwazajcie ludzie robiacy jakies serwis pewnego dnia
> wasza koncepcja strony moze zostac skopiowana przez firme CNT a jezeli
> bedziecie nalezec do duzej firmy internetowej to CNT znajdzie sposob
> na odpowiednie zareklamowanie siebie, sprobuje was ponizyc i nic z tego
> nie wyniknie.

W jaki sposob Leszek Bogdanowicz was ponizyl? Tworzac publiczne forum
dyskusyjne, na ktorym mogliscie pouzywac sobie na Bogu ducha winnych
dyskutantach?

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/ - Wybory97.pl