Re: wp.cnt.pl - connection refused??

Autor: Maciej Maciejowski (moon_at_mopsik.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 09:39:56 MET DST

Panie Jaroslawie jest pan Dziennikarzem ktoremu nie mozna ufac
laczy pan wypowiedzi ludzi w jedna zgabna polemike z ktorej
wynika ze wszyscy maja na celu zrobic to co Pan chce zeby
robili. Tak wlasnie polaczyl Pan moje wypowiedzi i umiescil
na stronie www do publicznego ogladania. Wszystkim zainteresowanym
powiem ze zostaly polaczone wypowiedzi do roznych ludzi, a Pan
J.Z. uwaza ze wszystkie sa skierowane do L.B. Nie moge wyjasnic
Panu J.Z ze owe wypowiedzi niz ze soba nie maja wspolnego i jest to
tylko manipulacja majaca wg. mnie napewno jakis cel. Nie jest
pan bezstronny gdyz od samego poczatku trzyma sie strony pana L.B.
Rozumiem ze ma to jakis cel takze. Mowi Pan ze wypowiadalem sie do
klientow na debacie pana L.B. A ja Panu napisze ze nie wydaje mi sie
aby to byl klient gdyz sam powiedzial ze nigdy nim nie zostanie, popierajac
to masa obrazliwych wypowiedzi i zastrasznie wlamaniem. Takze jest to
Pana czysta manipulacja majaca cos na celu. Nie chce wiedziec co, ale
jedno wiem nie jest Pan w stanie popatrzec na to zimnym okiem i wyciagnac
wnioski.
http://www.wybory97.pl/31fe.htm
Zaznaczam ze na tej stronie cytuje pan pomowienia pana L.B.
a za razem umieszczajac je potwierdza pan to co mowi L.B.
cytuje:
"Ich dzialania obejmowaly miedzy innymi probe przegrania skryptu
obslugujacego debate" - co jest wierutnym klamstwem wymyslonym
na poczekaniu bez zadnego potwierdzenia - "obciazenie serwera przez
automatyczne generowane pytania" - klamstwem jest ze podczas debaty
takie zachowanie mialo miejsce - "probe wlamania do POP" - taka
wypowiedz swiadczy o panskim lub pana L.B. braku znajomosci nawet
podstaw dzialania serwerow i terminologii. Daje pan na cala publike
klamliwe wypowiedzi i uwaza ze ktos ma byc z tego powodu ucieszony.
Nie da sie wlamac do POP'u. Zwie sie to Popd i nie nigdy jeszcze
nie slyszalem o wlamywaniu sie do uslug, wlamuje sie do serwerow
poprzes uslugi ale wszystko to potwierdza ze ani pan ani L.B.
nie macie nawet najmniejszych dowodow na to ze cos takiego mialo
miejsce. Jakby bylo to jako pierwsze pojawilo by sie w logach..
No chyba ze teraz Pan L.B. generuje log
Bez dowodow prosilbym o powstrzymanie sie od ocen. Jak pan wie
nie jest pan specjalista od bezpieczenstwa. a telnet host 110
nie dowodzi o probie wlamania sie.

Trying 195.117.38.130...
Connected to wp.cnt.pl.
Escape character is '^]'.
+OK hevelius.cnt.pl POP3 3.3(36) w/IMAP client (Report problems in this
server to MRC_at_CAC.Washington.EDU) at Wed, 17 Sep 1997 09:24:40 +0200
(MET DST)

sciaganie plikow cgi tez tlumaczylem ze jest niemozliwe.

Pozostawiam to panu i wszystkim internautom, gdyz nie mam ochoty odpowiadac
na pomowienia kierowane ze strony pana i L.B. w tym gronie do mnie i innych
ludzi. Gdyz traktuje je jako bezpodstawne.

pozdrawiam.

--
M.