Re: wp.cnt.pl - connection refused??

Autor: Maciej Maciejowski (moon_at_mopsik.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 02:02:25 MET DST

In pl.listserv.polip Marcin Jagodzi?ski <marcinj_at_rubikon.net.pl> wrote:

: Najbardziej zastanowilo mnie zdanie "...jezeli bedziecie nalezec do
: duzej firmy internetowej to CNT..."

wiekszej niz 2 osoby ktora moze w jakis sposob zagrozic komus smialo
w robieniu interesow. Czy teraz sie jasno wypowiedzialem ?

: Jedno jest jest dla mnie jasne: jesli bede "nalezal" do firmy, to
: pisanie w kazdym liscie, ze jestem osoba prywatna nie bedzie mialo
: wielkiego sensu.

Czyli stracisz prywatnosc i bedziesz tylko pracownikiem firmy ?
Nie bedziesz mogl napisac ze Ci sie nie podoba SLD bo twoj szef
lubi SLD... Bo ktos powie ze jako firma napisales ze nie lubisz
SLD i wszedzie beda trabic ze twoja firma nie lubi SLD? Wiesz jakie
sa tego skutki dla Ciebie ?

: Czy o wrazenie psychiczne jaki robi dany list. Wiec
: stwierdzam: moje wrazenia sa niezgodne z netykieta :-)

I zgadzam sie z toba... Ide sie wyspac :)