Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Maciej Maciejowski (moon_at_onet.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 22:05:09 MET DST

Do Jaroslawa Zieliskiego przypisujacego moje prywatne wypowiedzi
do wypowiedzi firmy Optimus NET

Witam,

Z przykroscia musze stwierdzic ze jednak patrzy Pan na to z blednego
miejsca, manipuluje pan moimi personaliami wyciagajac z kontekstu
wypowiedzi i laczac je w calosc. Rozumiem ze zalezy panu na zaatakowaniu
mojej pozycji w firmie (obcieciu premii, lub wyrzuceniem z pracy).
Ok. Jezeli panu to odpowiada prosze bardzo ale juz ludzie z internetu
widza co sie dzieje i jak bardzo Pan Leszek Bogdanowicz panikuje
przypisujac calkiem normalne rzeczy do prób włamania. Rozumiem
ze panu tez zalezy na sensacji i wielkich wrazen. Jestem takze calkowicie
prywatna osoba i prosze usunšć wszystkie napisy zwiazane z firma
w ktorej pracuje. Na poczatku każdego listu umieszczalem informacje
ze pisze calkowicie prywatnie, jezeli pan tego nie uszanuje nigdy nie
bedzie pan mogl na traktowanie pana powaznie. Kazda wypowiedz mozna
sfingowac i nie zostalo to podpisane moim kluczem pgp. Tak wiec mozna
te wypowiedzi uznawac za niebyle gdyz nie posiadaja potwierdzenia.

---
Jestem takze osoba prywatna i taka mnie trzeba odbierac miedzy godzinami
17:00 a 9:00 rano. Jezeli tego nikt nie przestrzega nie przestrzega tez
netykiety.