Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 21:30:04 MET DST

Zbigniew Zych wrote:

> Wystarczy, że po wejściu na ową stronę zostawisz przeglądarkę
> na niej, a bez końca będzie ona ściągać ten moduł...
> Jeśli nawet "zejdziesz" z tej strony, to i tak w trakcie jej czytania
> przeglądarka ściągnie ją ze 3-4 razy, podczas gdy stronę przeczytałeś raz
> (założenie, że czytasz stronę 15 sekund).

Przyjmuje wyjasnienia. Ja co prawda na NNG3.03Win95 mam
Expires: No date given
ale moze na innej przegldarce jest inaczej.
Ciekawe zreszta, czy w logu CNT ja bede zachowywal sie podobnie?
Zaczynam test...

> Ja się pytam: dlaczego CNT na modułach reklamowych ustawia taki Expire???
>
> Czy o tym też będzie w tym artykule w Gazecie Wyborczej?

Dlaczego nie. Tylko w innym, na temat: Czy reklama w Internecie jest
oplacalna? Za co placa ogloszeniodawcy w Internecie? Mysle, ze dzis
zaden serwis internetowy nie chcialby takiego artykulu...

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/ - Wybory97.pl

PS. Przy okazji, jak juz mamy przedstawiciela Optimusa: kto to jest
"mazeno", "olhado" i tajemniczy "A."?