Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_pp.com.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 20:49:15 MET DST

Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl) wrote:
: Chcialbym tu, w grupie zajmujacej sie polskim Internetem, poznac
: oficjalne stanowisko (nie "pisze do was prywatnie, w wolnej chwili w
: pracy") stanowisko OptimusNet w sprawie zarowno "testowania" serwisu
: Wirtualnej Polski jak i reakcji OptimusNet "Departamentu Internetu" na
: owe zarzuty.

Na oficjalne stanowisko przyjdzie zapewne poczekać...

Póki co chciałbym się całkiem prywatnie wypowiedzieć o
"kolejnej próbie zakłócenia funkcjonowania serwisu WP"
url: http://wp.cnt.pl/Forum/Debata/messages/32.html
I mojej odpowiedzi:
      http://wp.cnt.pl/Forum/Debata/messages/63.html
(mam nadzieję, że nie zostaną one wykasowane...)

W rzeczonym "liście" zostałem oskarżony o ponowne próby zakłócenia
pracy systemu CNT. Jak się jednak okazało, problem wynika raczej
z ustawienia Expire na 1 stycznia 1970 roku na module reklamowym,
co sprawia, że Netscape sam, automatycznie ściąga bez końca ów
moduł, co było niewątpliwym powodem powstania "loga".

Wystarczy, że po wejściu na ową stronę zostawisz przeglądarkę
na niej, a bez końca będzie ona ściągać ten moduł...
Jeśli nawet "zejdziesz" z tej strony, to i tak w trakcie jej czytania
przeglądarka ściągnie ją ze 3-4 razy, podczas gdy stronę przeczytałeś raz
(założenie, że czytasz stronę 15 sekund).

Ja się pytam: dlaczego CNT na modułach reklamowych ustawia taki Expire???

Czy o tym też będzie w tym artykule w Gazecie Wyborczej?

Zbigniew Zych

PS: atrybuty pliku: http://wp.cnt.pl/Reklama/www.gif
pokazywane przez przeglądarkę Netscape po wejściu na taki url:
  about:http://wp.cnt.pl/Reklama/www.gif

        Location: http://wp.cnt.pl/Reklama/www.gif
  File MIME Type: image/gif
          Source: Currently in disk cache
Local cache file: 1D/cache323C4B5D05A0065.gif
   Last Modified: Tuesday, 05-Aug-97 14:07:23 Local time
   Last Modified: Tuesday, 05-Aug-97 12:07:23 GMT
  Content Length: 7364
         Expires: Thu Jan 01 01:00:01 1970
         Charset: iso-8859-2 (default)
        Security: This is an insecure document that is not encrypted
and offers no security protection.