Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 22:45:08 MET DST

>Na odpowiedniej stronie (http://wp.cnt.pl/Zaklocenia/) udostepnilismy
logi
>naszego serwera obrazujace dzialania podjete wobec naszego serwisu.

Zupelnie nieczytelne i nie bardzo wiadomo o co chodzi. Czy moglbys
przedstawic sprawe w jasniejszy sposob?

>Dzialania te obejmowaly m.in.:
>
>- proby zdobycia kodow zrodlowych skryptu obslugujacego debate
>- proby "wylozenia" serwera poprzez jego przeciazenie wygenerowanymi
>automatycznie zapytaniami do bazy danych
>- probe wlamania poprzez POP

Jezeli powyzsze punkty mialy miejsce, to nalezy te fakty zglosic do
CERT_at_nask.pl oraz pod adres ktory Ci podam prywatnie, jesli wyrazisz
taka chec - ostatnio obie te "instancje" wykazaly swoja przydatnosc.
Tego typu zachowanie nalezy zdecydowanie tepic i scigac winnych (po
warukiem, ze mialo to miejsce - osobiscie nie jestem w stanie ocenic
wiarygodnosc zarzutow, ze wzgledu na brak danych)

>Udostepnilismy rowniez otwarte forum dyskusyjne
>(http://wp.cnt.pl/Forum/Debata/) do dyskusji na tematy zwiazane z
probami
>zaklocenia funkcjonowania naszego serwisu.

Calkowicie nieczytelna forma, po mozolnym przedzieraniu sie przez
kolejne posty, odechcialo mi sie, a z checia zapoznalbym sie ze
stanowiskiem obu stron (wyczerpujacym i rzeczowym, bez pyskowek i
zlosliwosci)

Marek Baczek