Re: Jak reaguje konkurencja...

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 19:47:31 MET DST

Leszek Bogdanowicz wrote:

> To co jednak zaczelo sie dziac po ogloszeniu przez nas adresu
> serwisu debaty przekroczylo nasze wszelkie wyobrazenia o mozliwych
> reakcjach konkurencji.
>
> Udostepnilismy rowniez otwarte forum dyskusyjne
> (http://wp.cnt.pl/Forum/Debata/) do dyskusji na tematy zwiazane z probami
> zaklocenia funkcjonowania naszego serwisu.
> Zachecam do zapoznania sie z wypowiedziami (szczegolnie tymi wysylanymi z
> domeny onet.pl). Pracownicy ONET przyznali sie do wszystkich dzialan
> udokumentowanych przez logi, zarzucajac nam jednoczesnie klamstwo,
> [...]

Chcialbym tu, w grupie zajmujacej sie polskim Internetem, poznac
oficjalne stanowisko (nie "pisze do was prywatnie, w wolnej chwili w
pracy") stanowisko OptimusNet w sprawie zarowno "testowania" serwisu
Wirtualnej Polski jak i reakcji OptimusNet "Departamentu Internetu" na
owe zarzuty.

Pisze serie artykulow o wyborach w Internecie dla "Gazety Wyborczej" i
mysle, ze jej czytelnikow (a wsrod nich klientow Optimusa) zainteresuje
cala sprawa, a mowiac szczerze dotychczasowe wypowiedzi z domeny onet.pl
nie bardzo nadaja sie do cytowania, ale z braku laku...

Z drugiej strony prosilbym mimo wszystko Leszka Bodanowicza o
ustosunkowanie sie do zarzutow z forum. W koncu - dlaczego nie? Archiwum
POLIP-a jako jedno z nielicznych istnieje i poczytac to bedzie mozna
jeszcze przez wieki...

Mowiac szczerze sama proba "testowania" troche mnie rozbawila (choc
rozumiem, ze nie byla zabawna dla administratorow serwisu, dzieki
ktoremu przejda do historii polityki w Internecie), natomiast reakcja
Optimusa - wrecz przerazila, a naprawde malo mnie w dyskusjach
internetowych moze zdziwic.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/ - Wybory97.pl