ODP: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: Jaroslaw Kepkowicz (jkep_at_psyche.cst.tpsa.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 12:31:01 MET DST

jest to dopiero idea i nie sadze by byla zrealizowana wczesniej niz
koniec 1998r. Z poru powodow jest to korzystne:
1. skoncza sie reklamacje dotyczace nieudanych polaczen,
2. nie musi to oznaczac spdaku wplywow,
3. planowane bylo wprowadzenie tego w postaci progowej w zaleznosci od
czasu...
4. wprowadzenie musi zostac poprzedzone przygotowaniem billingo -
dotychczas wystawimy pare tysiecy faktur ale problem miliona faktur jest
nieco inny...
5. pierwotnie zakladne byly rownowazniki USA czyli 19.99$, 25.99$ itd.

najwiekszy problem - czy siec telefoniczna to wytrzyma?

Centrum Systemow Teleinformatycznych
Z-ca Dyrektora ds. Technicznych
Jaroslaw Kepkowicz