ODP: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: Jaroslaw Kepkowicz (jkep_at_psyche.cst.tpsa.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 12:52:54 MET DST

Prosze potraktowac ta odpowiedz jako niebyla - nie pochodzi ona
bezposrednio ode mnie a jest tylko proba prawdopodopodobnie wywolania
mnie do odpowiedzi co tez sie udalo. Zawarte informacje sa poczesci
zgodne z tym co bylo rozwazane ale tylko po czesci... Zbyt wiele jest
uwarunkowac zewnetrznych by bylo to takie proste. Za zamieszanie
przepraszam...

Jaroslaw Kepkowicz