Re: Wirtualny czy Virtualny

Autor: Andrzej Bialecki (abial_at_korin.warman.org.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 16:24:15 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:
: Adam Mossakowski <danone_at_eleet.webmedia.pl> wrote:
: : hej
: : moze mnie ktos oswiecic jak jest poprawnie po polsku
: : Virtualny czy Wirtualny ??
: : jedni pisza tak inni inaczej ..
: : jak jest prawidlowo .??

: Po polsku, oczywiście, wirtualny. Tak samo jak poprawnie po polsku
: jest komputer, a nie computer. A także serwer, a nie server, ploter,
: a nie plotter, dżojstyk, a nie joystick... ups, chyba się zagalopowałem ;-)

Niestety, nie :-((( Ostatnio tlumaczylem pewien artykul, i pani redaktor
zwrocila mi uwage, ze w slowniku jest (o zgrozo!) dzojstik. Jak wol....

Sincerely yours,

---
Andrzej Bialecki                  FreeBSD: Turning PCs Into Workstations
<abial_at_warman.org.pl>             http://www.freebsd.org
Research and Academic Network in Poland