Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 14:42:28 MET DST
Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl) wrote:
> Powiadaja, ze jak Bozia chce kogos pokarac, to mu rozum odbiera. Tylko
> dlaczego inni musza przez to cierpiec???
NASK wlasnie rozsyla do swoich klientow ankiete, w ktorej mozna sie
wypowiedziec w sprawie jakosci uslug swiadczonych przez NASK.
Przykladowe pytania:
- jak Panstwo uwazaja, co nalezy do najwiekszych atutow firmy NASK?
- jak Panstwo sadza, co nalezy zmienic aby poprawic atrakcyjnosc uslug
firmy NASK?
Wydaje mi sie, ze kazdy szef, do ktorego trafi ta ankieta, powinien sie
zmusic do jej wypelnienia i odeslania. Admini moga tez zwrocic uwage szefom,
ze wlasnie jest ankieta do wypelnienia.
Ankieta jest dolaczona do faktury, zatem nalezy zadbac, aby nie zginela w
koszu u ksiegowej.
Off-topic. Wraz z tegomiesieczna faktura nadeszla informacja, ze NASK
zmienil bank. Z krajowego na niemiecki.
-- Pozdrowienia, Maciek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:05:00 MET DST