Re: rekompensata od TPSA

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 14:38:43 MET DST

Dnia 5 Aug 97 o godz. 12:07, Jaroslaw Strzalkowski napisal(a):

> Mianowicie na moje podanie o założenie telefonu uzyskałem odpowiedź
> naprawdę kuriozalną: "z powodów technicznych: brak numerów na
> centrali, ..." odmówiono mi i na pocieszenie jeszcze się
Kuriozalna? Moze i faktycznie z punktu widzenia zdrowego rozsadku kuriozalna,
ale jezeli chodzi o tepse, to nic dziwnego: jest to zupelnie zwyczajna
odpowiedz, jaka dostaja wszyscy (sam taka tez dostalem).

> Czy jest szansa by zmusić ustawowego monopolistę do zwrócenia mi różnicy
> pomiędzy rachunkiem komórkowym a takim, jaki bym zapłacił, gdyby nie
> impotencja ustawowego monipolisty? Do kogo powinienem się zwrócić o
> pomoc? Urząd antymonopolowy? Rzecznik praw obywatelskich? Macie może
> jakieś doświadczenia w tym temacie?
Moim zdaniem tylko sad, ale szanse sa niewielkie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl