rekompensata od TPSA

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 11:45:11 MET DST

Przepraszam, to nie ta grupa, ale wiem że jest tu trochę ludzi, co
już się wcześniej gryźli z telekomunistami - może mi coś poradzicie?

Mianowicie na moje podanie o założenie telefonu uzyskałem odpowiedź
naprawdę kuriozalną: "z powodów technicznych: brak numerów na
centrali, ..." odmówiono mi i na pocieszenie jeszcze się
dowiedziałem, że po 1998 r jeszcze raz sami rozpatrzą wniosek na
nowo. Ta odpowiedź jest i może autentycznie śmieszna pod koniec XX wieku,
ale dla mnie oznacza konkretne skutki finansowe: będę musiał sprawić
sobie komórkę i płacić komórkowe rachunki za telefon.

Czy jest szansa by zmusić ustawowego monopolistę do zwrócenia mi różnicy
pomiędzy rachunkiem komórkowym a takim, jaki bym zapłacił, gdyby nie
impotencja ustawowego monipolisty? Do kogo powinienem się zwrócić o
pomoc? Urząd antymonopolowy? Rzecznik praw obywatelskich? Macie może
jakieś doświadczenia w tym temacie?

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow