Re: rekompensata od TPSA

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 23:49:28 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
>Moim zdaniem tylko sad, ale szanse sa niewielkie.
>Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

zdaje sie ze jedynym wyjsciem jest uzyskanie uslugi od konkurencji.
np. w takim lublinie juz sie zaczynaja prac jedni z drugimi.
i bardzo dobrze, bo tele psiarnia czuje bata. na jedno z osiedli
rzucili niemalze wszystkie numery rezerwowe jakie mieli po to,
by zdazyc przed konkurencja. a oni i tak robia swoje i powolutku
wygryzaja tele psiarnie :) oby psy w wiekszej ilosci miejsc mieli
konkurencje. to jest o wiele skuteczniejsze od sadu.

aha. w takim jednym miescie (nie w lublinie) jak przyszli przedsawiciele
tpsa z propozycja zalozenia telefonu, i ze zrobia to w ciagu tygodnia,
otrzymali odpowiedz "panowie. od 3ch lat czekam na telefon, a wy
zjawiacie sie dopiero teraz". i o to wlasnie chodzi :))))))))))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |