Re: rekompensata od TPSA

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 20:30:21 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> Przepraszam, to nie ta grupa, ale wiem że jest tu trochę ludzi, co
> już się wcześniej gryźli z telekomunistami - może mi coś poradzicie?
>
> Mianowicie na moje podanie o założenie telefonu uzyskałem odpowiedź
> naprawdę kuriozalną: "z powodów technicznych: brak numerów na
> centrali, ..." odmówiono mi i na pocieszenie jeszcze się
> dowiedziałem, że po 1998 r jeszcze raz sami rozpatrzą wniosek na
> nowo. Ta odpowiedź jest i może autentycznie śmieszna pod koniec XX
> wieku,
> ale dla mnie oznacza konkretne skutki finansowe: będę musiał sprawić
> [...]

szansy to wielkiej nie ma. musialbys wykazac ze mogliby zalozyc gdyby
mocno chcieli ...
czyli przy zachowaniu nalezytej starannosci.

ale przeciez wyraznie napisali - z powodow technicznych ...

nie ma zadnego okreslenia _terminu_ zalozenia telefonu.

ale imho mozna ubiegac sie o odszkodowanie wtedy gdy wykaze sie ze
moglibyzalozyc telefon a nie robia tego ... inna sprawa jest kryterium -
kiedy nalezy przyjac ze mogliby a kiedy nie ...

sprawa wielce problematyczna imho.

na wszelki wypadek podaje adres:
urzad ochrony konkurencji i konsumentow, departament spraw
konsumenckich..
w-wa, pl. powstancow w-wy 1 (kodu nie pamietam), tel. 8269106.

szans wielkic nie widze, ale powodzenia ...

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org