Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 06:30:55 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in article <33d91752.36884473_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>On Fri, 25 Jul 1997 22:07:07 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl>
>A ja popieram Marka - jesli to ma zostac na dluzej, to dlaczego nie
>umiescic tego od razu w docelowym miejscu? Zeby przysporzyc pracy
>tym co umiescili linki do danej wiadomosci?
>A moze zeby altavista zwracala dwa razy wiecej trafien, z czego polowa
>nie dziala?
>
>I jeszcze jedno - dlaczego takie "tymczasowe wydarzenia" maja
>byc w .pl ?
>

>J.
A ja jak czytam to mi sie wydaje ze czytam stenpogramy z posiedzen rady
najwyzszej ZSRR.
Regulacje zakazy, nakazy, przywielje komu sie naleza jak ordery.
Internet w Polsce to wciaz zabawka, zainetersowanei komecrjalne prawie zadne
a panowie pietzra problemy i bija piane.
Brawo.