Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 00:27:40 MET DST

On Fri, 25 Jul 1997 22:07:07 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl>

>Nie jest dziwny, poniewaz za jakis czas domena ta przestanie istniec i
>wtedy trzeba bedzie znalezc dla znajdujacych sie na oznaczonych nia
>serwerze odpowiedni adres. Na pewno nie bedzie to adres w domenie .pl.
>Pytanie tylko, czy uda sie to zrobic bezbolesnie - no coz, przekonamy
>sie.

A ja popieram Marka - jesli to ma zostac na dluzej, to dlaczego nie
umiescic tego od razu w docelowym miejscu? Zeby przysporzyc pracy
tym co umiescili linki do danej wiadomosci?
A moze zeby altavista zwracala dwa razy wiecej trafien, z czego polowa
nie dziala?

I jeszcze jedno - dlaczego takie "tymczasowe wydarzenia" maja
byc w .pl ?

J.