Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 07:10:25 MET DST

Slawek wrote:

> A ja jak czytam to mi sie wydaje ze czytam stenpogramy z posiedzen rady
> najwyzszej ZSRR.
> Regulacje zakazy, nakazy, przywielje komu sie naleza jak ordery.
> Internet w Polsce to wciaz zabawka, zainetersowanei komecrjalne prawie zadne
> a panowie pietzra problemy i bija piane.
> Brawo.

Wbrew pozorom w polskim Internecie troche regulacji, nakazow i zakazow
istnieje, lacznie z zasadami rejestracji domen. Chodzi tylko o to, by te
zasady nieco uaktualnic.

Zainteresowanie komercyjne jest i jest tu koronnym argumentem
zwolennikow .pl - ze firmy, ktore juz zainwestowaly w domene w .pl
straca bardzo wiele na przenosinach do com.pl.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/index.html - Wybory97.pl

PS. A poza tym uwazam, ze warto sie podpisywac.