Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Adam Mossakowski (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 17:29:38 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
> Dorota Nicewicz-Modrzewska wrote in article ...

> Kryterium powinno byc zwiazane z "funkcjonalnoscia" domeny. Tzn. jesli
> dana domena bedzie wykorzystywana do tworzenia kolejnych domen, to
> powinna istniec mozliwosc jej rejestracji bezposrednio w .pl
calkowicie sie zgadzam
> Zaproponowalem wobec powyzszego kolejne kryterium, czyli posiadanie
> pelnej klasy C adresow IP. Uwazam, ze jest to w "miare" rozsadne i
> obiektywne kryterium.
a ja uwazam ze nie jest to odpopwiednie kryterium ja mam np fragment klasy
C od koncesjowanego operatora i rejestruje podomeny i to za darmo bo
niektorych nie stac na resjtracje w NASKU np: zhr.webmedia.pl zreszto trwa
to okolo 2 tygodni .. koszmar ..

> Oczywiscie, ze nie.

> Wlasnie go szukam, ale nie wyrazam zgody na PRZYMUSOWE zmiany nazw domen
> ISTNIEJACYCH.
> Argumenty juz przytaczalem wielokrotnie, wiec nie bede sie powtarzac.
oczywiscie .. przciez nikomu nei zarejstruje podomeny jak bede mial
np :webmedia.net.pl

--
DA_none