Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 16:40:05 MET DST

Ziemek Borowski wrote in article ...

On Mon, 21 Jul 1997, Slawek wrote:

>A co mowi Ci takiego nyce_guy_at_irc.pl ?
-wiele... i to w dodatku niezbyt o człowieku pochlebnych rzeczy ;-)

>Ja podobnie wiem ze wszelkie regulacje kogos ostatecznie kosztuja.
>Zbedne w dodatku nie balansuja nigdy na zero.
-ale cały spór (tak naprawdę) toczy się nie to to by co rusz coś
-regulować ale o to by reguły działania na rynku (w tym wypadku mowa o
-dns) były stałe i nie zależne od jedengo z podmiotów tej konkurencji
-(czytaj: NASK rejstruje domeny i NASK jest jednym z ISP)

Wiec pisze ze albo rejsterujesz w .pl jak lecei i kto pierwszy ten lepszy
(niech sie wlocza po sadach jak chca) albo ustalasz zasady ktor i gdzie i za
ile i tworzysz biurokracje ktora bedzie Twojego porzadku pilnowac.