Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 16:51:59 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote in article <275352E6568_at_inf.wsp.krakow.pl>...

Dnia 18 Jul 97 o godz. 20:12, Jaroslaw Lis napisal(a):

> : Chyba nie rozumiesz ze edu jest domena, a uni- przedrostkiem w nazwie
> : sugerujacym uniwersytet. Czyli o jeden byt mniej. Czyli lepiej bo
prosciej.

> Zalezy do czego. Sproboj wyciagnac liste wszystkich niemieckich
> uniwersytetow :-)

-host -l de | grep "^uni-" ?
-Tylko nie wiem czy zadziala (czy .de daje sie wylistowac).
-Ale fakt, najbardziej ekonomiczne to nie jest...
-Pozdrowienia,
 - Jaroslaw Rafa
- raj_at_inf.wsp.krakow.pl

No tak panowie nie znja yahoo altavista itp? Kto uzywa dns do wyciagania
adresow czegokolwiek?
No to teraz wyciagnijcie wszystkie lotniska albo fabryki guzikow.

Akurat szkoly maja w USA swoja domeny (wynik historii internetu) ale nie
maja ich
elektrownie czy koleje.

Ruszcie glowami.