Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Andrzej Mikosz (amikosz_at_info.com.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 18:50:57 MET DST

W porzadku. Rozumiem delegacje domeny przez RIPE na NASK. Zgadzam sie, ze
RIPE w jakis sposob "liczy sie" z ISOC, a do ISOC mozna dojsc przez PSI.
Jednak Bogiem a prawda to jest tak, ze dojscie przez PSI ->ISOC->RIPE moze
byc co najwyzej elementem lobbyingu na rzecz podmiotu tworzonego przez
operatorow sieci i inne podmioty wazace dla INTERNETu w Polsce.
W chwili obecnej dyskusja o tym, ze reguly rejestracji maja byc takie czy
inne i boczenie sie na NASK troche przypomina poszczekiwanie malych
pieskow przy wielkim buldogu.
Niezaleznie od tego co napisalem, wydaje mi sie celowe kontynuowanie
sondazu takiego, jaki zaczela Dorota. Zeby przejmowac administracje domen,
trzeba wiedziec co sie z tym koksem bedzie robilo.
Drugi temat, ktory proponuje, to:
1) jaka forma prawna nowego administratora domeny .pl
2) kto ma w tym podmiocie uczestniczyc.
Pozdrowienia
Andrzej Mikosz