Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Qrczak (mkowalcz_at_rainbow.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 17:57:58 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

>host -l de | grep "^uni-" ?
>Tylko nie wiem czy zadziala (czy .de daje sie wylistowac).
>Ale fakt, najbardziej ekonomiczne to nie jest...

Ja nie rozumiem, po co - skoro mamy naturalna hjerarchiczna
strukture - emulowac ja w plaskiej. Czy w jakimkolwiek systemie
operacyjnym majacym drzewiasta strukture katalogów wszystkie pliki
sa pamietane na jednej dlugiej liscie, a "/" to znaczek jak kazdy
inny? Prawda, ze tak to zwykle pamietaja archiwery, ale tam i tak
zeby dostac sie do jakiegos pliku, trzeba przeskanowac wszystko
(zwykle - tylko w zipie nie). I tak jest prosciej dla archiwera, bo
tworzac plik daje systemowi operacyjnemu od razu pelna sciezke
jako lancuch znaków. Domeny sa jednak troche wieksze, a drzewiasta
postac juz zostala ustalona za nas. Czy chcemy miec taki bajzel jak
w *.com? Czy trzymamy wszystkie swoje pliki w jednym katalogu?

                                             QRCZAK
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ mkowalcz_at_rainbow.mimuw.edu.pl
     ^^ http://rainbow.mimuw.edu.pl/~mkowalcz/