Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 08:57:58 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Grzegorz Szyszlo wrote in article <5qicl9$n70$27_at_helios.man.lublin.pl>...

>wnosi ze domena jest zarejestrwana w Polsce no i podlega jej zawartosc
>polskiemu
> prawodawstwu

a gdziez jest to polskie prawodastwo ?

>Chodzilo mu chyba o to ze com, org, edu to sztywne przenoszeni wzrocow
>ktore w samym US sa juz od dawna nieaktualne.
>Z czy nie sposob sie nie zgodzic.

no tak. w tym przypadku to on ma racje. tyle ze on jednoczesnie
opowiada sie za splaszczeniem struktury, co jest jeszcze bardziej
chore niz trzymanie com.po edu.pl oraz org.pl .

>NIkt sie np w niemczech nie wyglupia z jakims com czy edu.

oczywiscie. tylko zobacz jakie dziwne i dluuuuugie domeny tam maja.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |