Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 15:48:54 MET DST

 Jaroslaw Lis wrote in article <33c7795b.661365_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>10% to tez duzo i trzeba cos zrobic dla ich wygody :-) Co prawda
>wypadaloby oceniac upodobania klientow a nie "serwerowystawcow"

Jarek, zdajac sobie sprawe ze ta dyskusja sie toczy dosc duzgo i wiele
(wwszytsko?) zostalo juz powiedziane to ja oststni raz: po co wam domeny
com i edu? Co daje wyroznienie adresow uniwersytetow? Do czego jest
potrzebne? Podobnie z com. Wiadomo ze caly internet jest juz w zasadzie
com, przynajmniej w kontekscie proporcji, wiec po co com.pl? Co on ma
wyrozniac?
Co podkreslac? Ze wlasciciel domeny jest instytujca prywatna? A jaka moglby
byc?