Re: Biznes a domeny...

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_linux.com.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 17:10:40 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> A tak wogole jestem za prawnym ustaleniem, ze w DNS bezposrednio w *.pl
> mozna rejestrowac tylko domeny funkcjonalne, i to za aprobata parlamentu.

Parlamentu? Stary - nie przesadzaj, przeciez oni nie radza sobie nawet z
uchwalaniem ustaw na temat spraw o ktorych maja chociaz mgliste pojecie.

Moim zdaniem nie moze byc tak, ze jedna gazeta moze miec domene gazeta.pl a
inna nie (swoja droga, to ja bym zakwestionowal w ogole mozliwosc
rejestrowania takich domen, jak np. provider.pl, samochod.pl, sklep-miesny.pl
bo one moga dawac nieuzasadnione wrazenie, ze jest w Polsce jedna gazeta,
samochodowa firma czy sklep miesny).

--
I Andrzej K. Brandt I SP5WCA I andy_at_mimuw.edu.pl I    andy_at_linux.com.pl |