Re: Biznes a domeny...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 20:13:35 MET DST

darekw_at_atm.com.pl (Dariusz Wichniewicz) wrote:
>Balagan w domenach istnieje, nie da sie temu zaprzeczyc. Jak sadze powodem
>owego balaganu byla zmienna polityka NASK, ktory raz rejestrowal cos, raz
>nie. Prawde mowiac, dobrego rozwiazania na przyszlosc nie widze, gdyz
>zawsze bede protestowal jesli NASK odmowi mi czegos, co dal innym (i to bez
>znaczenia - kiedy dal).

dam ci bardzo mocny przyklad. czy dlatego ze pijaki sikaja na trawniki,
to ty sie bedziesz domagal zapisu konstytucyjnego bys ty tez mogl
sikac, apolicjant nie mogl ci skoczyc ?
Mysle ze powinienes lekko zrewidowac swoje poglady.

A tak wogole jestem za prawnym ustaleniem, ze w DNS bezposrednio w *.pl
mozna rejestrowac tylko domeny funkcjonalne, i to za aprobata parlamentu.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |