Re: Polskie serwisy informacyjne

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Sun 13 Jul 1997 - 12:53:25 MET DST

Marek Baczek wrote:

> Jaroslaw Zielinski wrote in article <33C7F2E2.5B9A_at_it.com.pl>...

> Jeszcze Ci malo swojego kanalu? :))

Malo. To byla przygrywka. Jeszcze mam 2,5 miesiaca wakacji przed soba...

> ogolnej:
> raz na
>
> Prawie wszystkie "zajete", trzeba samemu cos wymyslic :)

Zajete? To gdzie jest na przyklad codziennie aktualizowany program
telewizyjny wszystkich stacji ze zdjeciami, trailerami filmow,
recenzjami, z bazodanowymi odnosnikami typu wszystkie filmy danego
aktora. Uwaga: za sprzedaz pomyslu 10 000 USD, dla zainteresowanych moge
podac numer konta.

A powaznie to chcialem zrobic keidys cos takiego o HBO, ale mi sie
odechcialo, bo daja filmy, ktore w 80% widzialem juz na wideo. Ale
jeszcze mozna to zrobic.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. Cos wymysle, obiecuje.