Re: Polskie serwisy informacyjne

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Sun 13 Jul 1997 - 20:59:47 MET DST

 Jaroslaw Zielinski wrote in article <33C8B3A5.6358_at_it.com.pl>...>
>Zajete? To gdzie jest na przyklad codziennie aktualizowany program
>telewizyjny wszystkich stacji ze zdjeciami, trailerami filmow,
>recenzjami, z bazodanowymi odnosnikami typu wszystkie filmy danego
>aktora. Uwaga: za sprzedaz pomyslu 10 000 USD, dla zainteresowanych
moge
>podac numer konta.

Pomysl "ograny", a poczatek znajdziesz na
http://www.telemagazyn.com.pl/
ewentualnie dla "wtajemniczonych" http://www.qdnet.pl/telemagazyn/
Wszelkie uwagi przyjmuje z zainteresowaniem na prywatny e-mail.

>A powaznie to chcialem zrobic keidys cos takiego o HBO, ale mi sie
>odechcialo, bo daja filmy, ktore w 80% widzialem juz na wideo. Ale
>jeszcze mozna to zrobic.

Duzo roboty niestety :(

mgb