Re: Internet jako spolecznosc

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Sat 12 Jul 1997 - 20:25:07 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

> A ja proponuję powołanie Polskiej Społeczności Używających Telefony....
> Z obowiązkową przynależnością i tamiż składkami... ;-).

Widzisz, jest tylko jeden problem: instrukcje obslugi telefonu mozna
zmiescic na jednej kartce, a sprobuj to zrobic z instrukcja obslugi
Internetu, o ile cos takiego da sie stworzyc. A i tak telefon to nie
tylko zwykly telefon, ale automatyczne sekretarki, telefony komorkowe,
pagery... Za dziesiec lat uslugi telefoniczne spokojnie osiagna poziom
skomplikowania wspolczesnego Internetu.

> Jarku. Listości!! Jaka społeczność... Usenet może tak, ale już nazywanie
> ludzi którzy przyłączają się do Sieci na 50 minut modemem i ,,surfują''
> społecznością ;-). Nie popadajmy w przesadę... Poza tym takie cele
> (reprezentacja środowiska itp. mają oba stowarzyszenia internetowe...
> przy czym to drugie wygląda raczej na formę reklamy infonetu zaś pierwsze
> powoli zaczyna wychodzić z kryzysu...

Jesli PSI uda sie rozwiazac sprawe domen, to znaczy, ze sie nadaje do
spelniania chocby czesci takich funkcji.

To ciekawe, ze tak traktujesz tych ludzi od "surfowania"... bo to oni sa
wlasnie ta spolecznosci internetowa, dla ktorej trzeba jeszcze sporo
zrobic. A Usenet - to kto? Ciekawe sa te statystyki ostatnie... Czy do
spolecznosci zaliczysz juz tego z 1 listem na 3 miesiace, tego z 1
dziennie czy 1 na godzine?

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe